Kwaliteitswaarborg

CORONA-Afspraken-Scheidingsconsulenten

Onze regionale consulenten blijven voor u bereikbaar. Tijdens de periode waarin de Corona-maatregelen van kracht zijn werken wij met een aangepaste dienstverlening. U contacteert ons voor de eerste keer? U ben reeds cliënt? In beide gevallen kunnen wij u blijven verder helpen.

*Vrijblijvend advies en eerste kennismakingsgesprekken, gezamenlijke besprekingen van lopende trajecten, bemiddelingsgesprekken etc. kunnen worden georganiseerd via telefoon (conferencecall) of via een videocall (Skype, Zoom, Whereby, Facetime,...). Wij kunnen dit voor u mogelijk maken en de gesprekken voeren met één of meerdere deelnemers tegelijk afhankelijk van de invulling van de gewenste dienstverlening.

U kan uw regionale consulent bereiken via ons contactformulier - KLIK HIER

Charter kwaliteitsdienstverlening

De bemiddelaars die via dit platform hun diensten aanbieden hechten veel belang aan de kwaliteit van hun dienstverlening. Zij zijn ervaren professionals met een doorgedreven gespecialiseerde opleiding en een ruime praktijkervaring. Jaarlijks nemen zij met regelmaat deel aan diverse sectoropleidingen en vormingsdagen in het kader van de verplichte permanente vorming (verplicht door de Federale Bemiddelingscommissie). 

Kwaliteitswaarborg: Ervaart u ondanks onze kwaliteitsvoorzorgen toch een probleem met de dienstverlening van een bemiddelaar uit ons team, gelieve dan contact op te nemen met ons. Wij beantwoorden uw vraag binnen de 48u (ma–vr). Indien nodig contacteren wij de betrokken bemiddelaar om de kwestie te bespreken en een oplossing voor u te vinden.

De bemiddelaars vermeld op het platform scheidingsconsulenten.be hebben ter bevestiging van onze 'Kwaliteitswaarborg' een kwaliteitscharter onderschreven. 

Het kwaliteitscharter omvat afspraken en engagementen rond:

  • Snelheid van contactname
  • Communicatie en bereikbaarheid tijdens het traject
  • Bemiddeld akkoord nastreven – duidelijk stappenplan
  • Expertise in familiale bemiddeling
  • Bijscholing in materies rond familiale bemiddeling en familierecht
  • Pro-actief op zoek gaan naar antwoorden op vragen of om assistentie vragen
  • Deontologie
  • Informatieverstrekking
  • Feedback over de dienstverlening

Download het charter.

.  

Contacteer uw bemiddelaar